בנט ושקד : יו ר הבית היהודי בירושלים נגד השרים בנט ושקד לא אהבתי את הדרך ולא את התזמון של העזיבה שלהם כל העיר ירושלים - בנט ושקד כיבסו את כביסת השבת המלוכלכלת בחוץ.

בנט ושקד : יו ר ×"×'ית ×"×™×"ו×"×™ ×'ירושלים × ×'×" ×"שרים ×'נט ושק×" לא א×"×'תי את ×"×"רך ולא את ×"תזמון של ×"×¢×–×™×'×" של×"ם כל ×"עיר ירושלים - בנט ושקד כיבסו את כביסת השבת המלוכלכלת בחוץ.. בימינה זוכרים היטב את בחירות מועד ג' שם כולם חשבו כי האוזר והנדל יערקו מכחול לבן ובסוף נתניהו. בנט ושקד כיבסו את כביסת השבת המלוכלכלת בחוץ. בנט ושקד לא הפכו את ישראל 48 למדינת כל אזרחיה שגורל היהודים בה תלוי במנסור עבס. בנט ושקד גזלו מהמצביעים שלהם את קולם העיתונאי הסרוג פרסם טור זועם על ראשי ימינה ועל הבחירה להקים ממשלה עם גוש השינוי: איבדנו את כוחנו להשפיע חמישה ימים לאחר ההחלטה על בחירות באפריל ושלושה ימים לאחר פיזור הכנסת, הודיעו שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד על פרישה מהבית.

טעותם הקשה של בנט ושקד היא בכך שיד אחת אמנם פעלה להחלפת נתניהו, אבל היד השנייה הושטה כלפיו. איבדנו את היכולת שלנו להשפיע. למה בנט ושקד לא נחקרו על יחסיהם עם נוני מוזס; כל הזמן דיברו שבנט הוא הבייבי של ידיעות אחרונות. הבית היהודי, אותה הובילו בנט ושקד, קמה למעשה מאיחוד של מפלגות המפדל, תקומה והאיחוד הלאומי.

×'נט ושק×
×'נט ושק×" מתעקשים ×"ונאות חמורות קולות ×¢×'רו למפל×'ות אחרות from www.ynet.co.il
בנט בתפקידו כראש ממשלה בונה על כך שהוא יביא הישגים לציבור. בנט ושקד גזלו מהמצביעים שלהם את קולם העיתונאי הסרוג פרסם טור זועם על ראשי ימינה ועל הבחירה להקים ממשלה עם גוש השינוי: יש לנו הערכה גדולה לנתניהו. בזמן הקריטי הזה אנחנו לא יכולים להרשות. בנט ושקד הכריזו על מפלגת הימין החדש: בנט ושקד לא מאמינים לתכניתו של סמוטריץ' שאם הם יחתמו על בלוק של 59 חכים, 2 עריקים יגיעו ברגע האחרון. לכו הביתה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, וקרא להתפטרות הממשלה: איך בנט ושקד קשורים לתפירת תיק 2000?

שר החינוך ושרת המשפטים הודיעו על הקמת מפלגת הימין החדש בראשותם, שתייצג על פי הודעתם דתיים וחילוניים.

אל המחאות הצטרפה גם הסתה קשה ברשתות החברתיות וקמפיינים שמכריזים בנט ושקד מקימים ממשלה עם תומכי טרור. הוא גם לא מול מראיינים ברשתות זרות, שבנט אוהב להתרברב כיצד הוא שותל באנגלית מהוקצעת וטמפרמנט. בנט ושקד גזלו מהמצביעים שלהם את קולם העיתונאי הסרוג פרסם טור זועם על ראשי ימינה ועל הבחירה להקים ממשלה עם גוש השינוי: כל הזמן דיברו שבנט הוא הבייבי של ידיעות אחרונות. אבטחה מוגברת במיוחד על בנט ושקד בעקבות איומים: איך בנט ושקד קשורים לתפירת תיק 2000? בנט בתפקידו כראש ממשלה בונה על כך שהוא יביא הישגים לציבור. הם תקפו את ראש הממשלה נתניהו: בימינה זוכרים היטב את בחירות מועד ג' שם כולם חשבו כי האוזר והנדל יערקו מכחול לבן ובסוף נתניהו. בנט ושקד רצים לשמאל • צפו ראש הממשלה נתניהו העלה סרטון ברשתות החברתיות נגד בכירי ימינה, לקראת תום המנדט של לפיד וקרא להם לשוב לימין: יש לנו הערכה גדולה לנתניהו. הבית היהודי איבד את כוח ההשפעה. לא בכדי יצאו בנט ושקד מגדרם כדי להבהיר כי לא יצטרפו לממשלת שמאל.

יש לנו הערכה גדולה לנתניהו. לו היו יודעים מצביעיהם כי בסופו של דבר יקימו ממשלה עם השמאל, הם היו כנראה נותרים פעם נוספת מחוץ לכנסת. הוא גם לא מול מראיינים ברשתות זרות, שבנט אוהב להתרברב כיצד הוא שותל באנגלית מהוקצעת וטמפרמנט. בנט ושקד עדכנו גם את הרב מלמד והרב דרוקמן, שכנראה נתנו את ברכתם למהלך. בנט ושקד פרמו את הברית של הציונות הדתית עם עדות המזרח והחרדים.

סמוטרי ×¥ ×'נט ושק×
סמוטרי ×¥ ×'נט ושק×" משקרים וממשיכים לחתור ל×"קמת ממשלת שמאל ר×"יו קול ×—×™ from www.93fm.co.il
לא בכדי יצאו בנט ושקד מגדרם כדי להבהיר כי לא יצטרפו לממשלת שמאל. איך בנט ושקד קשורים לתפירת תיק 2000? בזמן הקריטי הזה אנחנו לא יכולים להרשות. הבית היהודי, אותה הובילו בנט ושקד, קמה למעשה מאיחוד של מפלגות המפדל, תקומה והאיחוד הלאומי. בהצהרה מיוחדת שמסר הודיע יור הבית היהודי כי מפלגתו תישאר בממשלה: הם גם לא אחראים למצב האבסורדי שרוב יהודי מוכרע על ידי מיעוט יהודי שמסתייע בקול פלסטיני. לו היו יודעים מצביעיהם כי בסופו של דבר יקימו ממשלה עם השמאל, הם היו כנראה נותרים פעם נוספת מחוץ לכנסת. איבדנו את כוחנו להשפיע חמישה ימים לאחר ההחלטה על בחירות באפריל ושלושה ימים לאחר פיזור הכנסת, הודיעו שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד על פרישה מהבית.

בנט ושקד גזלו מהמצביעים שלהם את קולם העיתונאי הסרוג פרסם טור זועם על ראשי ימינה ועל הבחירה להקים ממשלה עם גוש השינוי:

למה בנט ושקד לא נחקרו על יחסיהם עם נוני מוזס; בנט ושקד רצים לשמאל • צפו ראש הממשלה נתניהו העלה סרטון ברשתות החברתיות נגד בכירי ימינה, לקראת תום המנדט של לפיד וקרא להם לשוב לימין: בנט בתפקידו כראש ממשלה בונה על כך שהוא יביא הישגים לציבור. הם גם לא אחראים למצב האבסורדי שרוב יהודי מוכרע על ידי מיעוט יהודי שמסתייע בקול פלסטיני. נתייצב לסייע לרהמ שישראל תחזור לנצח הבית היהודי, אותה הובילו בנט ושקד, קמה למעשה מאיחוד של מפלגות המפדל, תקומה והאיחוד הלאומי. המבחן האמיתי של בנט ושקד אינו מול גפרורי השמאל הצנומים, שאותם תקפו בבריונות לקול תשואות אוהדיהם. הם תקפו את ראש הממשלה נתניהו: בהצהרה מיוחדת שמסר הודיע יור הבית היהודי כי מפלגתו תישאר בממשלה: הבית היהודי איבד את כוח ההשפעה. בנט ושקד הכריזו על מפלגת הימין החדש: בנט ושקד לא מאמינים לתכניתו של סמוטריץ' שאם הם יחתמו על בלוק של 59 חכים, 2 עריקים יגיעו ברגע האחרון. טעותם הקשה של בנט ושקד היא בכך שיד אחת אמנם פעלה להחלפת נתניהו, אבל היד השנייה הושטה כלפיו.

בנט ושקד רצים לשמאל • צפו ראש הממשלה נתניהו העלה סרטון ברשתות החברתיות נגד בכירי ימינה, לקראת תום המנדט של לפיד וקרא להם לשוב לימין: הבית היהודי איבד את כוח ההשפעה. כל הזמן דיברו שבנט הוא הבייבי של ידיעות אחרונות. טעותם הקשה של בנט ושקד היא בכך שיד אחת אמנם פעלה להחלפת נתניהו, אבל היד השנייה הושטה כלפיו. בנט בתפקידו כראש ממשלה בונה על כך שהוא יביא הישגים לציבור.

מ×
מ×"לך ×'נט ושק×" תוכנן חצי שנ×" וע×"יין תפס את ×"ימין לא מוכן ×'לו×'ס from images.globes.co.il
המבחן האמיתי של בנט ושקד אינו מול גפרורי השמאל הצנומים, שאותם תקפו בבריונות לקול תשואות אוהדיהם. אבטחה מוגברת במיוחד על בנט ושקד בעקבות איומים: הוא גם לא מול מראיינים ברשתות זרות, שבנט אוהב להתרברב כיצד הוא שותל באנגלית מהוקצעת וטמפרמנט. איך בנט ושקד קשורים לתפירת תיק 2000? נתייצב לסייע לרהמ שישראל תחזור לנצח הם תקפו את ראש הממשלה נתניהו: לא בכדי יצאו בנט ושקד מגדרם כדי להבהיר כי לא יצטרפו לממשלת שמאל. בנט ושקד הכריזו על הקמת מפלגת הימין החדש:

לכו הביתה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, וקרא להתפטרות הממשלה:

המהלך של השניים מסבך עוד יותר. הוא גם לא מול מראיינים ברשתות זרות, שבנט אוהב להתרברב כיצד הוא שותל באנגלית מהוקצעת וטמפרמנט. בנט ושקד רצים לשמאל • צפו ראש הממשלה נתניהו העלה סרטון ברשתות החברתיות נגד בכירי ימינה, לקראת תום המנדט של לפיד וקרא להם לשוב לימין: בנט בתפקידו כראש ממשלה בונה על כך שהוא יביא הישגים לציבור. הבית היהודי, אותה הובילו בנט ושקד, קמה למעשה מאיחוד של מפלגות המפדל, תקומה והאיחוד הלאומי. בנט ושקד לא הפכו את ישראל 48 למדינת כל אזרחיה שגורל היהודים בה תלוי במנסור עבס. מסירים את הדרישות הפוליטיות לאחר קריאתו של נתניהו לחבריו לקואליציה שלא לפעול להקדמת הבחירות, הכריעו בכירי הבית היהודי: למה בנט ושקד לא נחקרו על יחסיהם עם נוני מוזס; לכו הביתה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, וקרא להתפטרות הממשלה: כשאנשי הלשכה מחקו קבצים והשאירו אדמה חרוכה. הבית היהודי איבד את כוח ההשפעה. הם גם לא אחראים למצב האבסורדי שרוב יהודי מוכרע על ידי מיעוט יהודי שמסתייע בקול פלסטיני. שר החינוך ושרת המשפטים הודיעו על הקמת מפלגת הימין החדש בראשותם, שתייצג על פי הודעתם דתיים וחילוניים.

בנט ושקד עדכנו גם את הרב מלמד והרב דרוקמן, שכנראה נתנו את ברכתם למהלך בנט. בנט ושקד משאירים מאחוריהם את הבוץ הפיננסי שבו תקועה הבית היהודי.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code